Her türlü Backlink & Hacklink eklenme işlemine başladım.

İyi günler sayın takipcilerim artık Pagerank degeri yüksek sitelere  hacklink/backlink ekleme işini başlamış bulunmaktayım.

Konuyla ilgili sorularınızı konu altında yorum yaparak belirtebilirsiniz.

Pagerank 3 : 5 Tl

Pagerank 4 : 10 Tl

Pagerank 5 : 30 Tl

Pagerank 6 : 50 Tl

Pagerank 7 : 75 Tl

Pagerank 8 : 100 Tl

Pagerank 9 : 200 Tl

Herkese göre, her bütçeye göre hacklink paketleri hazırlanır ve satılır. Hacklink paketlerinde yukardaki fiyatlardan çok daha ucuza indirimli bir şekilde alabilirsiniz. Her isteyene göre hacklink eklenir alexa degeri isteyenlere alexalı google indexi isteyenlere google indexli siteler pagerank yüksek olsun diyen müşterilerimizede yüksek siteler temin edilmektedir. Pagerank yükseltmek isteyenler herkese göre linklerim mevcuttur hayırlı günler dilerim.

Not: Eklenen siteler garantili olup istedigi süreye baglı olarak kalmaktadır.

İlgilenenlere duyrulur.

slyhacker@windowslive.com

yorum
  1. volkan dedi ki:

    Bunu sana ben tavsiye etmiştim.Hayırlı olsun.
    Bana sürekli çalışabilirsin.Biliyorsun link görünmez olduğunda google da sıralaya ters etki yapabiliyor.Resim şeklinde link eklemek daha mantıklı olabilir.Benle irtibata geç.

  2. kutsay dedi ki:

    selamlar. msn e ekledim sizi irtibata geçebilmemiz mümkünmüdür..

  3. selami dedi ki:

    güzel olmuş elinize saglık

  4. pr9’da son fiyat nedir? 4 site için?

  5. hasan dedi ki:

    güzel olmuş teşekkürler

  6. siteme link alıcamda fiyatları nedir.

  7. pagerank 9 da son fiyat ne olur pm atarsan sevinirim

  8. hacklink ler pek işe yaramıyo diolar senin fikrin nedir

  9. bende uzun zamandır bu işle uraşıyorum ama pek bişey ilerleyemedim

  10. vermiş oldugunuz bilgiler işime çok yaradı teşekkürler

Bir Cevap Yazın

