Pagerank 3 : 5 Tl

Pagerank 4 : 10 Tl

Pagerank 5 : 20 Tl

Pagerank 6 : 30 Tl

Pagerank 7 : 55 Tl

Pagerank 8 : 75 Tl

Not: Site fiyatlarını güncelleyip indirime gittim buyrun yeni fiyatlar ve bomba paketler sizlerle 4 gün ila 1 hafta sonuç almak için kesinlikle ugrasmalısınız. Kelime yükseltmede %100 başarıya ulaşmak istiyorsanız slyhacker@windowslive.com adresi ile irtibat kurmanız yeterli saygılarımla..

slyhacker@windowslive.com

https://twitter.com/slyhackertr

https://facebook.com/slyhacker.tr

yorum
  1. gömlek dedi ki:

    ekledim kardeş msne yorumumu onaylarsan sevinirim.

  2. ali dedi ki:

    ben ali ben hacker olmaya karar verdim 😀

  3. Yusuf dedi ki:

    Fiyatlar aylıkmı ve silinme ihtimali varmıdır.

Bir Cevap Yazın

