Merhaba sayın takipçilerim degerli müşterilerim,

Uzun süredir hacklink işinde bir çok ilerleme kat ettiğim siteler ve müşterilerim bulunmakta beni seçtiğinizden dolayı hepinize çok teşekkür ediyorum. Ve bunun 1 sene gibi uzun bi süreyi bulmasından dolayı bugun bir teşekkür mesajı yayınlamak ve güncel fiyatları bildirmek için sizlere paylaşım yapmak istedim. Umarım hepiniz için faydalı olur. Hacklinkle ilgili veya hacklink haricinde site bazlı çalışmalar için yine aynı adres olan slyhacker@windowslive.com adresini skype araciliği ile ekleyebilirsiniz veya mail atabilirsiniz hepinize iyi günler bol kazançlar dilerim..

Pagerank 3 : 5 Tl

Pagerank 4 : 10 Tl

Pagerank 5 : 20 Tl

Pagerank 6 : 30 Tl

Pagerank 7 : 55 Tl

yorum
  1. Flame dedi ki:

    abi backlink nasil yapilir.?googlede aradim ama bulamadim bu iste yeniyim lutfen yardimci ol bana

Bir Cevap Yazın

